Call centrum Istima Brno – outsourcing a aktivní telemarketing

Blog call centra

Call centrum Istima Brno Vás vítá na svém blogu o telemarketingu a outsourcingu zákaznických center. Brigáda a práce v call centru je zajímavá zkušenost nejen pro studenty, ale pro každého, kdo chce zlepšit svou dovednost komunikace s cizími lidmi. Věříme, že blog poskytne cenné informace o telemarketingu a chodu call centra každému, kdo se o telesales zajímá.

Další informace o společnosti Istima a.s. naleznete na našich oficiálních stránkách call centra a samozřejmě na tomto blogu. Call centrum Istima se nachází na dobře dostupném místě v centru brna.

 

Call centrum Istima

Call centrum Istima je v Brně unikátní díky novému způsobu, jak dělat telemarketing. Své práci rozumíme skvěle a umíme ji dělat tak, aby všechny zúčastněné bavila. Operátoři aktivního telemarketingu každý den soutěží o zajímavé ceny v individuálních i týmových hrách. Rodinné prostředí a tykání podporují budování dobré atmosféry v call centru.

Lidé ve vedení si prošli všemi pozicemi v call centru, jež jsou jim podřízeny, díky čemuž mají perfektní přehled o obtížnosti práce zaměstnanců.
Díky tomu je bonusový systém call centra nastaven tak, aby obsahoval významnou motivační složku. Operátor v call centru Istima si může vydělat až 200,- Kč za hodinu.
Call centrum však není jen o práci, ale i o zábavě. Istima pořádá pravidelné firemní párty, soutěže a všemožné další akce podporující socializaci. Máte zkušenosti s prací v call centru? Zkušenost z Istimy bude jiná, protože nejsme obyčejné call centrum.

 

Call centrum Istima – elfí vzdělanost

Název call centra je odvozen z bájného jazyka elfů, v němž znamená vzdělanost. Reflektuje tak význam, který přikládáme školení operátorů, supervizorů a dalších pracovníků Istimy. O tom svědčí i fakt, že v rámci OPVK realizuje call centrum Istima projekt „Dnes nejistě, zítra směle, v budoucnu už stojíš v čele!“ jenž se zaměřuje na vzdělávání teleoperátorů v oblastech přijímání reklamací, nouzových volání o pomoc, prodeje služeb, ubytování hostů a všude tam, kde se uplatní komunikace přes telefon, nemusí tedy jít jen o call centra.