1614263_928516183841817_2764790894287531602_o

Představení call centra: rozhovor s Marcelou Kapičákovou

1614263_928516183841817_2764790894287531602_oMarcela se narodila v Hustopečích a momentálně žije v Krumvíři, je jí 23 let. V Istimě zastává pozici personalistky na prvním patře.

Jak vypadá Tvůj den? Studuješ?
Vystudovala jsem bakaláře z právních vztahů k nemovitostem. Aktuálně již nestuduji. Můj běžný den je pracovní. Vstanu o půl sedmé, nachystám se, jdu na autobus a dojedu do práce. Přes den jsem v práci. Domů se dostanu o půl osmé večer. Potom lehnu s přítelem k filmu a usnu.

Co přivedlo tvé kroky do Istimy?
Když jsem se vrátila ze Severního Irska, hledala jsem práci. Přihlásila jsem se na asistenku naší ředitelky. Nakonec mi byla nabídnuta pozice na personálním oddělení. Tak jsem tady. ☺

Operátoři z prvního patra tě každé ráno potkávají při vstupu. Jenom sedět a vítat příchozí není tvá veškerá práce. Přiblížíš nám, co všechno Tvá práce obnáší?
Hlavní částí mé práce je obvolání uchazečů. Dále vedení výběrových řízení, ale také školení, administrativa spojená s operátory v prvním patře. Mimo již zmíněné, starám se o náborové akce a to nejdůležitější – mzdy. Není to jen sezení a vítání.

Podle Tvého běžného dne, si přes týden moc volného času asi nenajdeš. Co třeba děláš o víkendu?
Celé sobotní dopoledne prospím. (smích) Odpoledne většinou navštěvuji rodinné příslušníky. Případně podnikám různé výlety. Večery většinou trávím posezením s kamarády. V neděli jezdíme s holkami na fotbal, kde fandíme našim drahým polovičkám. Po fotbale kávičky a pak už nastává pondělí.

Zmínila jsi filmy. Máš nějaký oblíbený film nebo seriál?
Oblíbený film je Sex ve městě. Oblíbený seriály jsou Přátelé a Dva a půl chlapa.

Copak bys vzkázala čtenářům na závěr?
Pokud se chce někdo zlepšit v komunikaci a být více asertivní, doporučuji to zkusit s Istimou. Mně osobně to pomohlo. ☺

2 thoughts on “Představení call centra: rozhovor s Marcelou Kapičákovou”

  1. Předej úsměv hovorem
    Nepodceňovala bych hodnotu vítání příchozích operátorů při vstupu do práce. Jak se budou Istimané cítit, odrazí se na jejich hlase. Výsledkem bude, že volaný uslyší úsměv operátora a bude se cíitit příjemně. Marcela předavá úsměv Istimanům a oni zase volaným. Což má výsledek, spokojenost pro všechny. Takže už jen tuto zdánlivou nepatrnost, bych vyzdvihla, jako velkou přednost a přínos od Marcely. :-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>